mandag 4. februar 2008

Kjære dere alle

Av Ninette

I dag vil jeg spesielt sende en hilsen til alle dere som vi ikke fikk tatt farvel med før vi reiste; Eva, Tove, Ingeborg, Øivin, Heidi M, Maiken - og mange, mange flere. Tiden gikk så veldig, veldig fort...... Jeg håper vi kan treffes når vi kommer til Trondheim i løpet av våren.

I dag var første dag i ny jobb, både for Odd Gunnar og meg. For meg var dette min første arbeidsdag utenfor forsikring - noensinne. På tide, vil kanskje noen si? Spennede var det i alle fall.

Og Bernt, vet du hva? I dag skulle jeg jobbe i Excel på Office 2007. Det var direkte nedslående. Jeg skjønte ingenting - nada. Så den kunnskapen som du har rost meg opp i skyene for, var ikke mye verd her på Andøya :-)

Familiens to menn har i dag reparert lekkasjen i utslagsvasken, og i morgen kommer rørleggeren for å koble om vannet til dusjen. Så da øyner jeg muligheten for snart å få overnatte på Stranda. Det eneste vi mangler nå, er gardiner. Jeg hadde syv persienner med fra Ikea, og alle var for smale. Jeg må finne et alternativ fort, før mamma kommer med ordentlige gardiner :-) Kanskje kan jeg benytte Bodil-metoden og male vinduene med surmelk? Det hindrer innsyn og er samtidig lekkert.

1 kommentar:

Siri sa...

Office 2007 er pes i starten, men alle de gode gamle funksjonene er der... Bare godt gjemt. Visst nok mer brukervennlig, men jeg vet neimen ikke... Power Point er imidlertid ganske artig i 2007. Masse ny og stilig grafikk.