onsdag 16. april 2008

Onsdag

Av Ninette

Vi startet dagen i dag rundt kl halv seks, spiste en god frokost før vi satte oss i bilen med kursen for jobb. I dag var det grisevær med mye vind og fokkskavler på veien. Men jeg var heldig og hadde brøytebilen foran meg det verste veistykket, så jeg kjørte stort sett på nybrøytet vei.

Det gikk fort å kjøre innover. Lydbøker får turen til å gå som en røyk. Akkurat nå hører jeg på "Fredagsstrikkeklubben", om kvinneskjebner som møtes rundt rette og vrange masker. Ikke en veldig krevende bok, men varm og underholdende :-)

Jeg starter tidlig på jobb, og prøver å komme meg hjem tilsvarende tidlig. I dag var jeg hjemme rundt halv fem, og det var ikke et sekund for tidlig. Listen over aktiviter som må gjøres unna før dagen er omme, er langt som et vondt år. .... selvangivelse, innlevering av oppgave på Webmarkedsføringen, pakke til Kretaturen (hvor i huleste har Odd Gunnar gjort av fjellskoene mine?), betale regninger, drikke kaffe sammen med foreldrene mine. Rydde. Hva har jeg glemt, tro? Jo, å bestille neste ferie før prisen på flybillettene stiger..... Og selvangivelsen selvfølgelig :-(

Alt dette skyldes at jeg reiser til Oslo i morgen, først på jobbreise, så videre på to ukes ferie på Kreta. Og som skal gjøres i forkant, må gjøres i kveld.

Nei, jeg klager ikke. Jeg gleder meg veldig til at vi skal få to fine uker på Kreta i deilig vårvær. Ikke noen problem å forlate drittværet som omsider har kommet til Andøya, men snø og vind fokk og rokk.....

Men nå er det selvangivelsen som venter. Ha det så lenge!

Hilsen fra Ninette - nå med svart hår :-)

Ingen kommentarer: