tirsdag 15. april 2008

Ja visst er vi i live!

Av Ninette (15. april 2008)

Det er lenge siden jeg har skrevet på bloggen nå, hele to måneder i følge Odd Gunnar.

Denne vinteren har vært travel - travel i positiv forstand. Den nye jobben har naturlig nok tatt noe tid, men foreløpig ingen kvelder og helger :-) Jeg har derimot brukt utallige kvelder til på prosjektoppgaven på webmarkedsføringsstudiet. Og det begynner å ta form..... Jeg har ennå en del arbeid igjen, men dere kan ta en kikk på det som jeg allerede har publisert her
http://rundtomkring.googlepages.com/
Det kommer nettbutikk også etterhvert, følg med, følg med!

Odd Gunnar og Martin kaster seg inn i reiselivsbransjen. De skal tilby kajakkpadling og snorkling til turistene som besøker Andenes. Turistene kommer hit primært for å se på hval, men det er behov for andre, ikke så væravhengige, aktiviteter de kan bruke tiden på mens de venter på neste hvalsafaritur. Dette er et spennede prosjekt som jeg har stor tro på!

Herregud (kan jeg si det?)! Jeg sitter med fargestoff i håret og har helt glemt av tiden :-) Det svir!

Ha det!


1 kommentar:

Siri sa...

Artig med egen nettbutikk! Gleder meg til å se det ferdige resultatet, du er kjempeflink :-)

Lite nytt her, rent bortsett fra en ring på fingeren. Måtte ordne saken selv, da. Hva skulle man gjort uten skuddår?? :-)

Kos dere masse på Kreta. Høres deilig ut, selv om vi akkurat nå nyter herlige soldager i Trondheim også.